February 21, 2007

franjuri

tocmai acum,cand ar trebui sa scriu mai mult decat de obicei,eu prefer sa tin pentru mine toate povestioarele si gandurile si inchipuirile.
cineva mi-a zis odata ca,tacand,spui mai multe decat atunci cand vorbesti.si am hotarat sa nu mai vorbesc atat de mult.nici macar nu am ceva atat de important de comunicat.iar in ultimul timp,mi se pare ca am cele mai comune si mai banale vise si dorinte din lume.nu mai am nimic original.poate doar faptul ca ascult "last christmas" si "once upon a december" la nici sfarsitul lui februarie.sau ca azi am pierdut muuult timp ca sa gasesc
o fusta rosie.de matase.si satinul ar fi fost ok...
am terminat pentru a doua oara "de veghe in lanul de secara"(da,stiu,eu sunt d'aia care citeste o carte de doua ori :%).dar eram curioasa cum o sa ma simt de data asta cand o sa se termine.la fel de "ca dracu".azi,cu atat mai mult cu cat,asociindu-l pe holden cu un personaj din viata mea,mi-am dat seama ca viata bate si film si carte si poveste si ce mai vreti voi.
si ca in viata nu ai cum sa scapi cu un "sfarsit".povestile reale continua ,te seaca,te trimit pe culmi pe care nu credeai vreodata ca le vei atinge.
iar sunt evaziva,iar vorbesc despre cum ar fi ,cum a fost sau cum va fi si
niciodata despre cum e.iar cred oamenii ca sunt frustrata.sau deprimata.e la fel de grav pentru ei.pentru mine nu e.adevarul e ca am o viata plictisitoare.nu imi face deloc placere sa recunosc asta.
si poate ca unora viata mea li s-ar parea foarte misto.poate ca asa e.insa eu m-am obisnuit asa.simt ca trebuie altceva,am nevoie de altceva.a nu se intelege ca am parte de monotonie.de exemplu,in fiecare zi fac altceva.cu mici exceptii.dar a face lucruri diferite in zile diferite sau in aceeasi zi nu inseamna ca nu e plictisitor.e normal sa vrei altceva,sa te raportezi la trecut si sa speri ca viitorul va fi asa cum nici nu visai.
si atunci,cum sa vorbesc despre prezent?despre care prezent?ala in care mama e bolnava?ala in care mi-e dor de tata de mor?ala in care sunt atat de singura,desi am destui prieteni?ala in care nimic nu ma mutumeste?ala in care am restanta la irp?nu intelege gresit,nu sunt deloc negativista! prima dovada e ca rad mereu.fac glume pe seama mea si a celor din jur.nu ma inchid in casa,gandindu-ma la tot ce am scris mai sus.ieri am ajuns la 2.00 am acasa.am fost la film.unul dintre cele mai tari filme ever:"paris,je t'aime". am fost la teatru.maine ma duc la concert.de abia astept week-end-ul.plec la munte. si chiar daca laura o sa ma certe iar ca ma justific,am simtit nevoia sa dau si astfel de detalii,chiar daca te intereseaza cat
negru sub unghie( ce veche e expresia asta!).
so,stergeti-va dinspre fata inspre spate si nu uitati sa reciclati hartia!

No comments:

Realitati paralele

Am recitit azi o parte din textele pe care le-am scris de-a lungul anilor pe blogul asta, apoi cateva comentarii si m-a cuprins o neliniste ...