November 12, 2006

.................

am citit cateva post-uri foarte bune pe blogurile colegilor/prietenilor mei.nu ma surprinde nimic.stiam ca sunt inconjurata de oameni isteti.ma surpinde insa ca eu nu mai sunt in stare de nimic...daca acum ceva timp,tot ce scriam era "tare" si toti ma incurajau,acum ma simt ca o patlagea murata,imparguita,cu seminte galben-verzui.comparatia asta nu e tocmai reusita,iar starea mea,nu tocmai inexplicabila.

ultima urma de umor a disparut azi-dimineata.am vazut-o.n-am incercat s-o opresc.
ultima urma de energie a disparut.aseara.n-am vazut-o.as fi incercat sa mai trag de ea.

am evitat sa scriu,sa vorbesc despre facultate.si despre noua mea viata.care seamana izbitor cu cealalta.o iubesc prea mult pe mama.nu as putea sa fiu altfel.ea ma iubeste asa cum sunt.
facultatea e.eu nu mai sunt.colegi,prieteni,profesori.s-au schimbat.nu e altfel.aceeasi lupta.la inceput surda.se amplifica pe parcurs.sef de promotie.post de radio.sau televiziune.
andreea esca.sau nu.10 pe linie.si bere jegoasa.profi de treaba.unii.fufe.si fete destepte.fum.toti fumeaza.suntem niste copii.nu vream sa recunoastem.suntem adulti.stim traseul lui 336.
cel mai misto loc din facultate e jegul.si lab t.kenny.doar cand e matei.matei n-o sa mai fie.nu vreau!o sa fie vasile.joy,joy,fucking joy!
oana rulz!si petcu...
oameni multi.in fiecare zi altii.studenti la politehnica.si la psihologie.si la jurnalism.
au toti ceva in comun:banii.sunt niste realisti.pe dracu'!sunt niste idioti.si ala care zice ca masina lui e ieftina e idiot.si ala care zice ca abonamentul metrorex e scump.


eu nu sunt desteapta.nici idioata.am un pseudoprieten.cu care ma vad din cand in cand.care ma intelege.cu care nu sunt.poate o sa fiu.acum,imi e bine asa.

aseara am fost in dreamers.nu l-am gasit eu.niciodata nu il gasesc.e misto acolo.seamna cu casa mea de la tara.era cald si bine.am baut o cafea cu gust de pischwaiter.nu aveam bani.maine liebe friedrich e suparata pe mine.sunt o ticaloasa.si sormea e suparata pe mine.cred ca toata lumea e suparata pe mine.6 miliarde de persoane suparate pe noni.who the fuck is she???
voiam sa mai zic despre facultate.de fpat,inca evit subiectul.astept.sa vad cum o sa fie mai tarziu.analizez profii,colegii,pe mine.nu descopar mare lucru.stiu doar ca aici trebuia sa ajung.ca am ajuns bine.ca o sa ma tin de facultatea asta.chiar daca am teste la tr,la irp si la pact si nu am facut nimic.nu mai vreau sa citesc.si nici sa invat.imi doresc sa ma trezesc intr-o dimineata cu capul plin de.si sa trec toate examenele.si sa ma duc in suedia.cu bursa.

am incheiat insiruirea de litere fara noima.
tu,creatuta abjecta,mai citesti inca?

3 comments:

mara said...

stii si u cum e - "the seaweed is always greener in somebody else's lake" . tu esti si capra si varza . si o sa dureze ceva pana te vei prinde cum sa le impaci . mai cauta si nu dispera .

Anonymous said...

parca si in liceu era plin de fufe..da parca nu era chiar asa...si parca era mai cald...si oamenii parca nu erau asa rai..parca...mi-e dor..MIRA

deco atelier said...
This comment has been removed by a blog administrator.

Realitati paralele

Am recitit azi o parte din textele pe care le-am scris de-a lungul anilor pe blogul asta, apoi cateva comentarii si m-a cuprins o neliniste ...