November 22, 2006

scrisoare


vata de zahar
frunze
pietricele cubice
era vara
spre iarna
mirosea a brad
si a clatite
cu ciocolata
paris...
nu-i nostalgie
e bucurie
e viata
e trecut
sau prezent?
nu sunt versuri
nici proza
iar eu nu traiesc
nici in trecut
nici in prezent
nu cunosc viitorul
camera asta e ca o
pivnita
asta pt ca tin
draperiile trase
nu e lumina
doar eu fac lumina
in mintile unora
nu aici
lumi
luni
sau vineri
e totuna
de la un timp
ce e cu tine
m-a intrebat
nimic
dar as fi vrut sa fie
a venit
a plecat
nu s-a mai intors
nici nu trebuia
prea multa fericire
strica
asa mi-a zis mama
trebuie sa o platesti
dupa
se scumpeste
pe zi ce trece
am bani
dar sunt vechi
ii tot schimba astia
n-o sa mai cumpar nimic
niciodata
decat carti
bune
adica proaste
piese de teatru
nu intelegeti
mai bine
ma tavalesc inca
in acelasi pat
care se scufunda
cu mine cu tot
de trei zile
nu mai am pseudo-prieten
e prietenul meu
acum
nu stiu pentru cat timp
imi place
punct

No comments:

Realitati paralele

Am recitit azi o parte din textele pe care le-am scris de-a lungul anilor pe blogul asta, apoi cateva comentarii si m-a cuprins o neliniste ...