December 19, 2006

doi pe-un raft

nu m-am indragostit
ma infioara doar ceea ce stii ceea ce scrii ceea ce spui ceea ce gandesti
zambetul tau ma duce in lumi atat de cunoscute dar lasate intentionat sa piara
vocea ta imi arata cat de slaba sunt cum m-ai putea strivi intr-o clipita
mirosul tau imi aminteste de vise dulci perfecte care ar fi trbuit sa ramana inchise acolo in cutia albastra de pe soba
tu nu ma vezi
pentru tine sunt doar o suma de puncte albe negre colorate doar in week-end
stii ca te ador
dar iti place sa ma te chinui
pacat
am fi putut fi fericiti
ca o coperta de carte din piele veche ce imbraca perfect o carte la fel de veche la fel de perfecta pe un raft vechi

No comments:

Realitati paralele

Am recitit azi o parte din textele pe care le-am scris de-a lungul anilor pe blogul asta, apoi cateva comentarii si m-a cuprins o neliniste ...