December 27, 2006

"mea culpa"

In urma unui comment lasat de Vlad(Stoiculescu),in care mi-a atras atentia ca nu e bine sa dezvalui anumite secvente/chestii dintr-un film relativ nou,pe care majoritatea nu l-a vazut si pe care ar vrea sa il vada fara sa stie cum se termina si ce rost au anumite detalii,am hotarat sa fiu mai atenta data viitoare cand povestesc filme.Imi fac mea culpa si promit solemn sa nu devin critic de film si sa nici nu mai scriu vreodata despre filmele pe care le vad.Si daca totusi am sa fac asta(n-o sa ma abtin dupa "Volver"),o sa incep cu "Spoiler Alert"!

Multumesc,Vlad!

P.S. Ce ma bucur ca blogul meu are si vizitatori! Mai astept reactii (de orice fel). Asta pana cand o sa ma deranjeze/plictiseasca...

1 comment:

Anonymous said...

Hai mai ca glumeam...de ce te-ai atacat atat de tare ?

Era o paralela cu site-urile de recenzii care la fiecare doua trei randuri scriau ''Spoiler Alert''.

Puteai sa-l iei ca pe un compliment

Realitati paralele

Am recitit azi o parte din textele pe care le-am scris de-a lungul anilor pe blogul asta, apoi cateva comentarii si m-a cuprins o neliniste ...