January 20, 2007

ce ma enerveaza

  • cana de ceai a lu sormea care e ciobita
  • rafutrile bibliotecii mele care nu sunt suficient de incapatoare
  • sifonierul meu care nu e in stare sa cuprinda toate hainele mele(care se inmultesc ca euglenele verzi)
  • baietii care vin la prima imtalnire in trening
  • crema de maini care se termina mult prea repede
  • vanzatorul de la chioscul de ziare care e ciufut si neprietenos si care nu tine minte ce ziar vreau,desi eu cumpar in fiecare zi acelasi ziar
  • oamenii care nu apreciaza virgulele si ghilimelele
  • oamenii care fac misto cand aud ca merg la teatru
  • oamenii care nu se prind ca esti suparat si te f.t la creieri sa le zici ce ai si de ce
  • oamenii care nu se prind ca iti place de ei si ca vrei sa ii inviti la o cafea macar
  • oamenii care iti fac complimente gratuite,injurandu-te in gand
  • baiatul de la metrou(al 5-lea) care e imbracat tot timpul atat de misto dar care se uita urat la mine
  • mp3 player-ul care refuza sa fie reparat si tine mortis sa fie inlocuit cu un ipod misto(petre,sper sa citesti postul asta...)
  • fetele galagioase din metrou care asculta muzica "din telefon"
  • baietii cu tunsoarea aia penibila:par mai lung la spate,eventual vopsit strident si de prost-gust
  • acceasi baieti care au ditamai "diamantul" in ureche
  • tot ei,pentru ca ma striga "printesa","papusa" si derivate
  • oamenii care citesc dostoievski in metrou
  • telefonul meu care nu are niciodata baterie
  • taximetristii care se busesc in timp ce eu sunt in spate
  • aceiasi taximetristi care zic ca "rasul asta nu e bun!" si in secunda doi intra intr-o skoda
  • tanti de la migada care se asteapta sa ii las mereu bacsis
  • baietii care vin la prima intalnire in trening ,cu bratara de aur si cu"liberatatea" in mana
  • oamenii care zic ca Franta e de kkt
  • oamenii care ma catalogheaza numai dupa eticheta hainelor
  • baietii care imi zic in fata ca prefera una mai proasta mie (au fost multi,la dracu!!)
  • fetele care cred ca a lua masa in oras,in fiecare seara e mare lucru
  • baietii care se asteapta sa mi-o traga doar pentru ca am iesit la o cafea,intr-un loc "super-cool"
  • cei care ma cred aroganta,fara sa fi vorbit macar o data cu mine
  • si nu in ultimul rand,baietii care vin la o prima intalnire in trening
  • to be continued

No comments:

Realitati paralele

Am recitit azi o parte din textele pe care le-am scris de-a lungul anilor pe blogul asta, apoi cateva comentarii si m-a cuprins o neliniste ...