January 13, 2007

planuri pentru 2007

nu exista.am jurat sa nu-mi mai fac planuri,pentru ca nu depind de mine decat 23,4%.deci nu mai are rost.plus ca totul e mai sfasietor cand se intampla fara sa existe un plan facut inainte.mi-am propus ,in schimb, sa ii felicit pe toti cei care vor sa isi gaseasca jumatatea,sa isi schimbe/cumpere masina,sa isi faca operatii estetice sau doar sa isi schimbe look-ul,sa ajunga la paris,sa isi cumpere o garsoniera acolo sau doar o clatita,sa isi ia toate exemnele,sa fie promovati,sa isi deschida un restaurant,sa aiba un copil,sa slabeasca macar 4 kg,sa se lase de fumat sau sa devina vegetarieni.so,felicitari!si succes!
mi se pare,de fapt,ca astea nu sunt planuri,ci dorinte.cum si de ce ajung sa fie numite "planuri"? poate pentru ca exista de mult in mintea lor si au impresia ca sunt pe cale sa le realizeze.sau poate pentru ca e musai sa aiba planuri pentru anul nou si atunci enumera,doar ca sa nu para "goi" pe dinauntru.sau poate pentru ca asa e normal,sa faca planuri.
eu ma multumesc cu dorinte.mai arzatoare sau mai stinse.n-o sa incep sa le enumar pe toate aici,caci sunt atat de multe...
stiu doar ca pe majoritatea o sa incerc sa le indeplinesc.iar daca n-o sa se indeplineasca in 2007,o sa se indeplineasca atunci cand ma voi astepta mai putin.ce frumos va fi!
and the point is...?!?!??!? ,ar fi zis friedrich.asa e,nu are concluzie sau incheiere,e doar un post inutil,scris intr-o zi inutila,pe care care as sterge-o din calendar daca as putea.

No comments:

Realitati paralele

Am recitit azi o parte din textele pe care le-am scris de-a lungul anilor pe blogul asta, apoi cateva comentarii si m-a cuprins o neliniste ...