February 05, 2007

intre struguri si irp

dupa trei zile de stat in casa,timp in care am incercat sa invat la irp,sa ma fac bine( am fost racita) si sa ma vindec de o alta boala aproape incurabila care ma macina,am ajuns la niste concluzii.ar trebui :
  • sa fiu mai preocupata de cei din jur( a se citi mama,surorile,cumnatii si andrei,cookie si alti prieteni pe care i-am cam neglijat lately)
  • sa incep sa citesc din nou muult,asa cum obisnuiam,asa ca am facut o lista cu carti pe care trebuie sa le citesc in viitorul cat se poate de apropiat.despre ele,dupa ce le termin:)
  • sa vad alea zece filme pe care mi le-a recomandat toata lumea.n-o sa le divulg... :P
  • sa imi cumpar mai multe haine elegante,ca m-am saturat de atatia adidasi si de atatea hanorace si tricouri si ...ati prins ideea
  • sa merg mai des la teatru si la expo foto
  • sa mananc mai des acasa.in definitiv,ciorba de perisoare nu e chiar asa rea...
  • sa imi cumpar alte role sau o bicicleta
  • sa strang bani de chirie pt ap ala din kogalniceanu(o sa ma mut candva,trust me!!!)
  • sa scriu mai des
  • sa merg la sala sau macar sa ma duc sa alerg
  • sa ma uit mai des la tv
  • sa nu mai las frigiderul deschis...nu de alta,dar mi se topeste tona de inghetata si ma topesc si eu fara ea
  • sa gatesc mai des,ca imi ies chestii comestibile( si sunt modesta cand spun asta:P)
  • sa ma uit mai bine in sifonier inainte sa plec,ca am lucruri care inca au eticheta(nu le-am purtat niciodata) si sunt chiar misto
  • sa modific niste blugi dupa care am plans acum 2 ani,care au costat cat biletul de avion inapoi.acum stau pe mine ca pe gard,adica imi sunt largi (pt aia crescuti la paris care nu cunosc expresii din astea "originale")
  • sa cumpar struguri in fiecare zi
  • si sa ii mananc pe toti,in aceeasi zi,ca altfel se strica

No comments:

Realitati paralele

Am recitit azi o parte din textele pe care le-am scris de-a lungul anilor pe blogul asta, apoi cateva comentarii si m-a cuprins o neliniste ...