March 22, 2007

schimbarea la fata

gasesc glumele cu tenta religioasa stupide si seci(la propriu) si nu agreez nici aluzii precum cea din titlul meu,dar sunt prea obosita si prea plictisita ca sa mai imi pese acum.
ce voiam ,de fapt ,sa zic e ca o noua schimbare de look era mai mult decat previzibila si aproape indispensabila.asa ca si eu si blogul meu aratam altfel acum. in cazul blogului,sfaturile au fost potrivite si binevenite.thanks to yoli,vlad,ioana sima si restul,blogul arata mai bine acum.sau cel putin asa cred eu.template-urile recomandate nu au vrut cu niciun chip sa se instaleze,so..ma multumesc cu ce am.e mai colorat,pare mai vesel si a si inverzit.a venit,a venit primavara....
cat despre look-ul meu...un nou breton(care ma face mai copil),par ciocolatiu(care ma maturizeaza),unghii pastelate(iau o pauza de rosu,bordo sau mov).nu astept reactii.
am eu destule. si vehemente.la adresa oamenilor care se prostesc din ce in ce mai mult,la adresa destinului care nu ia curbele cand vreau eu,la adresa sora-mii care nu ma ia in germania,la adresa primaverii care da oamenii peste cap,la adresa postului astuia care e plin de clisee.
si apropo de pomul de craciun,vive la france!

3 comments:

Anonymous said...

Felicitari pentru ambele schimbari! Personal, imi plac foarte mult.

Anonymous said...

Foarte tare, saru'mana ! Vezi ca ti-am dat un tag :P

Anonymous said...

foarte bune schimbarile!Blogul arata super,cat despre look-ul tau cel nou ti se potriveste!U look smashing!

Realitati paralele

Am recitit azi o parte din textele pe care le-am scris de-a lungul anilor pe blogul asta, apoi cateva comentarii si m-a cuprins o neliniste ...