April 22, 2007

my sweet love

il iubesc pentru ca :


  • e frumos

  • e cuminte si politicos

  • stie atat de multe....

  • rade in hohote la glumele mele

  • roseste cand ii fac complimente

  • e curajos

  • vrea sa devina spion sau macar agent cia

  • imi spune cel mai frumos "te iubesc!"

  • are cele mai moi palme si talpi din lume

  • imi zice ca n-o sa se desparta niciodata de mine

  • plange cand lipsesc prea mult

  • stie ca doar mie poate sa imi ceara "de la mec" la 10 p.m. si doar eu ma si duc sa ii aduc

  • ne stim de cand s-a nascut

  • rade cu pofta cand imi dau mancare pe mine,dar nu ma face sa ma simt prost

  • ii spun miaunescu

  • ma striga miauneasca

  • nu mai stiu de unde...

  • asculta coldplay si lily allen

  • ma trage rrrau de par cand ne "ciomagim"

  • vorbeste o engleza foarte....originala

  • se uita cu mine la talk-show-uri politice si ii cearta pe politicieni

  • avem un cod secret ....

  • ii plac spiderman,a.t.o.m.,andy,tom&jerry si multi altii

  • e "fratiorul" meu,Andrei

si azi implineste 9 ani!!



la multi ani,miaunescule! :*


5 comments:

Laura said...

La multi aaaaaani, Andreeeeei! :D

Anonymous said...

Sa-ti traiasca!!LA Multi ani!

Akasha's said...

La multi ani si din partea mea! Si eu am un "miaunescu" acasa, da al meu e mai mare (15 ani aproape) si mai rau...da-i al meu si mi-e drag tare!

Ingrid said...

multumesc mult! :)

Anonymous said...

la multi ani si din partea mea....cam tarziu dar acu am vazut postu'(razvan)

Realitati paralele

Am recitit azi o parte din textele pe care le-am scris de-a lungul anilor pe blogul asta, apoi cateva comentarii si m-a cuprins o neliniste ...