May 03, 2007

la multi ani,catwork!




"1 AN DE CATWORK

Sambata 5 mai magazinul CATWORK implineste1 anisor!!
Va asteptam sa fiti alaturi de noi incepand cu ora 11.
Am pregatit cadouri pentru voi.. orice cumparati de la noi veti primi sticker cu Catwork, la cumparaturi de peste 20 lei primiti si o insigna, iar daca veti cumpara produse in valoare de minim 70 lei primiti cadou o gentuta galbena cu pisica si sigla Catwork "

Sticker-ul:





Insigna:


via vata de zahar

n.r: nici textul,nici pozele nu imi apartin.eu doar "fac reclama" magazinului pentru ca imi plac gentutele si cerceii si multe altele si pentru ca am vorbit cu Yoli azi ;)

No comments:

Realitati paralele

Am recitit azi o parte din textele pe care le-am scris de-a lungul anilor pe blogul asta, apoi cateva comentarii si m-a cuprins o neliniste ...