June 02, 2007

de vara

"De ce nu mai scrii pe blog?" e intrebarea care mi s-a tot pus zilele astea.
Pai,e simplu: pentru ca nu mai simt nevoia sa impartasesc cu ceilalti ceea ce mi se intampla,ceea ce visez,ceea ce gandesc.
Supravietuiesc,ma misc,gandesc(poate mai incetosat,in ultima vreme),invat (sunt in sesiune :<), imi fac prieteni,ma impac cu oameni la care am tinut,de care nu vreau sa ma indepartez asa usor , imi caut fusta alba in continuare,imi cumpar muuulte carti,fac poze,s.a.m.d. So don't worry ,I'm OK.
Si promit sa revin!
Pana atunci,traiti-va vara! :D

3 comments:

Anonymous said...

Ahh...maci, anestezie, morfina, opium...goodie :D

Ingrid said...
This comment has been removed by the author.
Ingrid said...

exact la asta ma gandeam si eu cand am zis "traiti-va vara! "
ma bucur ca s-a prins cineva... :D

Realitati paralele

Am recitit azi o parte din textele pe care le-am scris de-a lungul anilor pe blogul asta, apoi cateva comentarii si m-a cuprins o neliniste ...