June 13, 2007

n-a trecut...
ziua de ieri,incepand cu 24:00,cand ea mi-a zis "la muuuulti aaaani!" si terminand cu descoperirea laptopului legat cu funda rosie,la mine in camera,de la "parintii si fratele meu", a fost una dintre cele mai emotionante zile pe care le-am trait pana acum.
poate ca nu m-am bucurat cum trebuia/nu am stiut sa arat asta,insa atentia tutror m-a coplesit.ieri,mi-am dat seama ca nu sunt atat de singura cum credeam.am niste "parinti" minunati,o mama care ma sprijina,surori fara de care nu as putea trai, prieteni inca nu foarte apropiati,dar care vor fi langa mine cand voi avea nevoie,o prietena buna,foarte buna,cea mai buna,cu care imi doresc din tot sufletul sa reiau tot ce poate fi reluat,un fost prieten de care in momentul asta ma simt foarte apropiata...asta ma face sa imi para bine ca sunt aici!
ma bucur ca ei exista,ca ii cunosc,imi pare rau ca nu stiu/am stiut sa ii apreciez mai bine si imi doresc(pot si azi,chiar daca a trecut ziua mea??:p) sa fie alaturi de mine nu pana la anul,ci pana.....
voua,va multumesc!
azi,e deja 13....maine e examen.nu am invatat nimic...nici nu mai conteaza!(doar am implinit 20 de ani! :P),urmeaza vacantele,urmeaza sambata,urmeaza...viata,alta viata!


eu am am inceput sa imi traiesc vara! voi?

1 comment:

Anonymous said...

Noni, sa ai parte numai de lucruri frumoase! Nu incep sa le insir aici ca nu are rost! Le stii, pentru ca le doresti! La multi, multi ani! Ioana si Alexandra

Realitati paralele

Am recitit azi o parte din textele pe care le-am scris de-a lungul anilor pe blogul asta, apoi cateva comentarii si m-a cuprins o neliniste ...