June 06, 2007

sfarleze....




de ceva vreme
ma invartesc asemenea dervisilor
(si ei)"se invartesc in jurul lor,
in jurul propriilor lor inimi
pierd astfel orice reper terestru,
greutatea asta pe care o numim
echilibru.
nu sunt nimic altceva decat
faclii care ard pe un
rug urias." ***


simt si eu rapait de tobe
care ma face sa uit de tot,
sa ma desprind.
urasc echilibrul
si claritatea

imi plac luminile difuze,
jucause,
care iti ustura ochii
pe care trebuie sa ti le injectezi
periodic
sa le simti aspre,sub piele.

imi plac si franjurii de memorie
care mi se prind de pleoape
in timpul "dansului"

sunt,de fapt,niste resturi
de frunze
taiate,intr-o dimineata
mult prea moale
de un gradinar
cu inima-foarfeca.

si inima mea e tot o foarfeca
odata ajuns acolo,
nu poti sfarsi
decat bucati.

tac-pac-tac-tac....



***cuvintele dintre ghilimele sunt din "Domnul Ibrahim si florile din Coran"

No comments:

Realitati paralele

Am recitit azi o parte din textele pe care le-am scris de-a lungul anilor pe blogul asta, apoi cateva comentarii si m-a cuprins o neliniste ...