June 21, 2007

solstitiu

azi ar fi trebuit sa fie ziua lui....
mi-as fi dorit sa fi fost acum,aici,sa il imbratisez si sa ii spun "La multi ani!"....macar atat,doar atat....

nu stiu daca sa fiu infuriata,deprimata,vesela sau indiferenta.nu stiu pe cine sa urasc,daca trebuie sa urasc pe cineva.
stiu,insa,ca lui nu ii placeau lacrimile,asa ca n-am sa plang.
am sa ma bucur de ziua asta,care,intamplator sau nu,e cea mai lunga din an,am sa privesc mai cu atentie cerul si frunzele,am sa simt mai bine lumina soarelui si mirosul de crini,am sa las muzica sa imi inunde corpul,pe dinauntru,exact asa cum facea el si cum i-am promis,in gand,ca am sa fac si eu intr-o zi!

No comments:

Realitati paralele

Am recitit azi o parte din textele pe care le-am scris de-a lungul anilor pe blogul asta, apoi cateva comentarii si m-a cuprins o neliniste ...