August 17, 2007

din august

inca sunt pe campii.campiile pentru mine inseamna,de fapt,ganguri si blocuri gri pe care nu mai pot sa le tolerez.cum nu mai pot sa ii tolerez pe unii,de ceva timp.i-am mintit si i-am urat.apoi,i-am omorat.dar frumos...asta,in gand,bineinteles.am eu motivele mele!
inca imi doresc sa plec si sa nu mai vin.sa ma intorc atunci cand o sa fie toti dusi cu capul. ne vom intelege mai bine.pana atunci, ma hranesc cu conserve de amintiri selectate cu o furculita cu 2 craci lipsa.iau la gramada si chestii cu gust urat. si scuip amaraciunea in fata celor care nu stiu ca e mai bine sa ploua.si in fata celor care ma cred un accesoriu.ma bucur ca macar sunt unul care nu se demodeaza.
acum,nu mai e vorba despre ce vreau eu.nu mai conteaza ca acum 2 seri, am vrut sa plec cu e de la petrecerea aia.nu mai conteaza ca imi vad de treaba mea,nu calc pe nimeni pe bataturi.cu toate astea, mi se urla: "m-am saturat de fata ta!!!"
nu mai conteaza nici ca mi s-a zis ca "trebuie sa te chinui un pic.doar cu frumusetea ,nu ajungi prea departe!"--> REFUZ sa cred ca sunt in pozitia asta! nu mai conteaza,evident,nici ca fac eforturi pe care nu le-am facut niciodata.asta inseamna ca ma fac pres.si mi se reproseaza iar ca sunt prea "moale"!
daca iau de bune sfaturile unora,daca sunt "egoista dracului",care trebuie evitata pe cat posibil,nu ma mai tolereaza altii.
sunt aia care injughie pe la spate!raspuns incorect!injunghii pe unde pot,daca sunt indreptatita sa fac asta! ;)
reprosuri,regrete,urlete si draci.isterie si fulgere.vorbe urate si usi trantite.scandal!adica ce urasc cel mai mult pe lumea asta!
sa devin invizibila?sa merg pe burta?sa evit totul?sau sa ma implic?sa sparg si sa urlu,sa spun ce ma nemultumeste?care e cea mai buna solutie?

ce conteaza,pana la urma?frumusetea nu conteaza!istetimea cica iti face mai mult rau decat bine! un personaj se plangea ca nici pe sex nu se mai pune atat pret!banii fascineaza inca, dar unii ii fac atat de usor,incat nici banii nu mai conteaza! ce fel de lume e asta? e numai lumea mea?e si lumea voastra?

No comments:

Realitati paralele

Am recitit azi o parte din textele pe care le-am scris de-a lungul anilor pe blogul asta, apoi cateva comentarii si m-a cuprins o neliniste ...