August 23, 2007

"Fracturi" *

"Nu pot vorbi decat despre ceea ce simt; or, nu simt nimic in momentul asta. Totul mi se pare anulat, totul e suspendat pentru mine. Caut sa nu ma amarasc si nici sa ma falesc cu asta.De cate ori, in cursul numeroaselor noastre vieti, ne-am nascut zadarnic, am murit zadarnic....?"

"Asa i-a fost soarta: sa nu se implineasca decat pe jumatate. Totul era ciuntit in el : felul de a fi, felul de a vorbi, felul de a gandi.Un om in fragmente, el insusi un fragment."

"Kandinsky sustinea ca galbenul este culoarea vietii....Intelegi acum de ce culoarea asta e atat de daunatoare ochilor."


~~~ despre mine, despre el, despre noi



*Cioran

1 comment:

Vladimir said...

oh,cioran ..bine scris :D

uite si un filmulet :
http://www.youtube.com/watch?v=Q8FKt6w9fzE

Realitati paralele

Am recitit azi o parte din textele pe care le-am scris de-a lungul anilor pe blogul asta, apoi cateva comentarii si m-a cuprins o neliniste ...