December 11, 2007

aiurea

de ieri se tot intampla chestii cel putin ciudate.

m-am uitat la "moartea domnului lazarescu", aseara, pe TVR. am tot amanat vizionarea din motive pe care am sa vi le impartasesc altadata. aici nu e nimic ciudat, stiu. ciudata era starea in care eram sigura ca o sa intru. dupa sfarsitul filmului.
asa a fost.
starea aia a fost inlocuita cu alta, mai ciudata, azi, in drum spre facultate. mergeam plouata pe strada si nu ma uitam la oamenii care treceau pe langa mine. oricum erau toti gri, la fel ca strada, la fel ca mine. am vazut, totusi, un om trecut de 30 de ani, imbracat bine, care mirosea bine, care fuma, care era foarte normal, pe care nu l-as fi remarcat probabil daca nu era imbracat cu o geaca rosie ca un gogosar murat si daca nu avea organele genitale scoase din jeansi. voiam sa fac o pseudo-gluma, sa zic ca poate ii era cald, dar mai bine, nu.

in alta dezordine de idei, domnul lazarescu chiar a murit.

ioan fiscuteanu, actorul, adica.

sa se odihneasca in pace!

No comments:

Realitati paralele

Am recitit azi o parte din textele pe care le-am scris de-a lungul anilor pe blogul asta, apoi cateva comentarii si m-a cuprins o neliniste ...