December 24, 2007


Minunati-va de frumusetile de-afara sau de cele din suflet, alaturi de oamenii speciali care va inconjoara!

Inspirati puternic mirosurile de scortisoara si de vanilie, de cozonac si de vin fiert, de sulfet cald si de liniste, ca si cand ar fi pentru ultima oara!

Traiti fiecare moment zambind, doriti-va mult(e), dansati si inghetati problemele, pret de cateva clipe(....sau zile?)

Reci nu trebuie sa va fie decat mainile si fata, de la bataia cu bulgari moi de zapda....

Singuri nu aveti voie sa fiti decat atunci cand va puneti dorinte....

Sa vi se implineasca toate dorintele si sa primiti cele mai frumoase cadouri!

Craciun fericit!

4 comments:

Anonymous said...

Sarbatori Fericite Noni !!!

Raluca said...

sarbatori fericite si tie! si eu ma bucur de aceleasi arome, de scortisoara, vin fiert!

Raluca said...

btw, ti-am raspuns la comment,pe blog-ul meu. stii doar, sau ar tb sa stii..nu-s tocmai persoana care se omoara sa faca tuturor complimente.ma abtin, dar cand spun ceva despre o persoana, e pentru ca asa o vad si in mod sigur asa si e! te piupicu!

Anonymous said...

Sorry de intrizune dar am trecut blogul pe www.krossfire.ro . Poate poti face modificarea si in blogroll :)

Realitati paralele

Am recitit azi o parte din textele pe care le-am scris de-a lungul anilor pe blogul asta, apoi cateva comentarii si m-a cuprins o neliniste ...