March 20, 2008

sunete de pufuleti si creta (intr-o camera fara ferestre)

leapsa muzicala de la emanuel. onoram, ca ne place "subiectul". am pus winamp-ul pe shuffle, acum trebuie sa apas forward pt fiecare intrebare si sa folosesc titlul melodiei ca raspuns la intrebare. n-am sa comentez decat unde vreau si cu siguranta n-am sa dau leapsa mai departe. :) sa vedem ce iese!

1.cum ma simt?
nothing compares- sinead o'connor

2.o sa ajung departe in viata? (eu nu vreau sa ajung departe, vreau sa raman pe-aici si sa-mi fie bine:)
oscar benton- different dreams

3.cum ma vad prietenii?
prizeman- voca me (nu stiam melodia asta. oricum, e ceva cu lacrimosa... ^^)

4.ma voi casatori vreodata?
deana carter- once upon a december (am si visat, mi-a prezis si ghicitoarea ca o sa ma marit ianinte de craciun! )

5.care e povestea vietii mele?
tracy chapman- crossroads
I'm standing at the crossroads of the hell
I look to the left I look to the right
There're hands that grab me on every side


6.cum era in liceu?
emilie simon- the voyage (ce-mi place ca melodia asta nu are versuri! instrumentele spun totul :)

7.cum pot avansa in viata?
faithless- god is a dj (probabil ca exista cineva, undeva care stie mai bine decat noi sa "mixeze" lucrurile)

8.care e cel mai fain lucru la prietenii tai?
regina spektor- field below (prietenii mei n-au nimic fain! :P)

9.ce se preconizeaza pentru week-end?
linkin park- numb (piano) --->plec la tara, asta e sigur. ce ma ingrijoreaza insa e ca aceeasi melodie a rasunat si in boxele lui emanuel, ca raspuns la aceeasi intrebare!! creepy....

10.ce cantec te descrie cel mai bine?
natasha bedingfield- unwrtitten

11.cum iti merge in viata? (nu-mi place deloc intrebarea asta, daca ma intrebati pe mine, dar fie! )
maroon 5- she will be loved

12.ce melodie imi vor canta la inmormantare? (asta e infricosatoare si nerealista. nu cantam la inmormantari!!)
prince ital joe- happy people (god!!)

13.cum va vede restul lumii? (de parca mi-ar pasa...)
black- wonderful life

14.voi fi fericita?
outkast- last call (nu stiu ce inseamna asta....)

15.ce ar trebui sa fac cu viata mea?
c-block - so strong out


* daca va place ideea asta cu muzica si cu pufuletii si cu creta, nu ezitati sa preluati leapsa! poate fi creepy pe alocuri, dar in rest, e fun!
emanuel, draga, nu am raspuns la toate intrebarile. sper ca e ok!

pe curand!

2 comments:

Anonymous said...

Noni,

apreciez ca ai primit discurile cu pufuleti si sonoritatile cretoase :)
Si nu ma supar ca mi-ai folosit metafora(sunete de pufuleti si creta) :) pentru ca ai peronalizat-o prin "occipitalii neferestrelor tale" :).

Nu sunt intristat nici pt ca ai "divortat" de anumite intrebari deoarece au fost gandite de cineva intr-un mod penibil si superficial, provocand sunete aleatoare sau zgarieturi vocabulate...insa distractive prin ludic...

Ingrid said...

nu ti-as fi folosit metafora daca nu eram sigura ca e "titlul" lepsei si daca nu m-as fi gandit ca e musai s-o preiau pentru stiu eu ce continuitate....

oricum, mi-a placut ideea si m-am jucat si eu; imi place ce a iesit, chiar si asa, fara sa folosesc toate intrebarile. :)

si daca mai ai idei din astea misto, anunta-ma!

Realitati paralele

Am recitit azi o parte din textele pe care le-am scris de-a lungul anilor pe blogul asta, apoi cateva comentarii si m-a cuprins o neliniste ...