March 10, 2008

under byen- tindrer

4 comments:

Anonymous said...

Noni,
Ti-am trimis o leapsa muzicala(sunete vibrand de pufuleti si creta intr-un dans aleator)
1. Pune Winamp-ul pe shuffle.
2. Apasă forward pentru fiecare întrebare(intrebarile le gasesti la mine pe blog)
3. Foloseşte titlul melodiei pentru răspuns, chiar dacă nu are sens. NU TRIŞA!
4. Scrie cu bold întrebările şi răspunsurile, apoi comentează modul în care răspunsul se potriveşte cu întrebarea.
5. Dă-l mai departe la 5 persoane.

Multumesc ca vei raspunde...

Emanuel (Academicianu' Nae)

Ingrid said...

sunt aproape flatata. sincer! mi-ar placea insa sa stiu cand cineva ma adauga in blogroll, macar asa, sa stiu cine ma citeste si de ce. la leapsa am sa raspund pt ca imi place subiectul si nu pt ca imi plac lepsele.si deci nu am sa dau mai departe leapsa :D
insist, insa: ce caut eu in lista ta? :)

Anonymous said...

Noni,

Uite nah :) te anunt acum (ca si faza cu imersiunea in apa, asupra unei metaformozari deja traite) ca te-am adaugat in "recomandarile mele" pt ca mazgalelile tale se aseamana cu unele din giumbuslucurile mele emotionale si mintale.

Emanuel, rectorasul from Nae Academy :)

Ingrid said...

ok. m-am lamurit. sa ne citim sanatosi, d-le rector! :)

Realitati paralele

Am recitit azi o parte din textele pe care le-am scris de-a lungul anilor pe blogul asta, apoi cateva comentarii si m-a cuprins o neliniste ...