May 05, 2008

recomandari

mai nou, scriu recenzii de carti si cronici de spectacole.
dar am inceput sa citesc din ce in ce mai putin. carti, adica. de citit, citesc, ziare multe si mai ales, insemnari. pe ale mele, in special. recomand niste mazgaleli din aprilie-mai-iunie 2007. le consider bune, bine scrise. la fel cum ma consider pe mine uneori inteligenta si niciodata aroganta.
maine am sa merg la "romeo si julieta", la nottara. promit sa scriu o cronica dupa. altel, cum? :P
in rest, mi-e dor de macesaru si de desenele colorate, de pe asfalt.
imi lipseste o camasa sifonata pe care s-o imbrac dimineata, devereme, in timp ce fac un ceai de mango si mure.
si normal, mi-e dor de mare.

No comments:

Realitati paralele

Am recitit azi o parte din textele pe care le-am scris de-a lungul anilor pe blogul asta, apoi cateva comentarii si m-a cuprins o neliniste ...