February 05, 2009

vacanta

gata, am terminat! am terminat cu examenele, s-a incheiat sesiunea, s-a sfarsit cu stresul, urmeaza cateva zile de vacanta. si sunt planuri mari:

*de vazut casa de la tara, ca mi-e tare dor de ea si de amintirile de acolo
*de cumparat rochie pentru nunta surorii mele
*de cumparat rochie pentru botezul lui vladut, copilul surorii mele
*de cumparat cadouri pentru sora, copil si tatal lui si sotul ei
*de revizuit logica in exprimare
*de revizuit atitudinea fata de o anumita persoana
*de citit "o sa vina si primavara, bandini"
*de cautat in sacul cu "ce am de facut in viata" si scos de-acolo ce e mai important si mai arzator
*de vazut "milk" si "vicky cristina barcelona" si iar "breakfast at tiffany's"

deci, vacanta!

pentru ca trebuie.


*** voi ce planuri aveti?

2 comments:

Unknown said...

sa zicem ca ai ratat un plan mic, dar comun :) girls wanna have fun. the sooner, the better!

Anonymous said...

Te invit la un mini-interviu despre revistele pentru femei.
Intrebarile le gasesti la mine pe blog.
Te rog sa-mi trimiti raspunsurile pe e-mail sau ca si comentariu la post.
Multumesc.

Realitati paralele

Am recitit azi o parte din textele pe care le-am scris de-a lungul anilor pe blogul asta, apoi cateva comentarii si m-a cuprins o neliniste ...