November 29, 2006

momente

diminetile sunt cele mai frumoase momente ale zilei.asa zic unii.dupa altii,sunt cele mai urate.
dupa mine,sunt dimineti.diminetile ne fac sa ne simtim ori noi si puternici,ori vechi si rai si urati si neterminati si ...devreme.
diminetile seamana intre ele.intotdeauna e o alta dimineata,care e diferita de cea din urma,dar mereu la fel.o astept pe cea de maine,care sunt sigura ca va fi asa de speciala,incat ma voi intalni din nou cu ea vineri.cuvintele mele provin dintr-o dimineata veche,care ma bantuie si acum,amintindu-mi de vin prost si mult si de tristete adanca si de narghilea si de mocheta tocita si de liceu.
de ce ar trebui sa ne placa diminetile?de ce ar trebui sa le uram?
ce ne fascineaza la o dimineata?cum ar trebui sa fie o dimineata ca sa o putem considera "perfecta"?
de ce ne dorim "starbucks" si "costa" si "croissant de paris" si "hilton" si mansarde curate si suc de portocale si scortisoara si fericire?
de ce nu putem avea toate acestea intr-o dupa-amiaza noua?
eu ma simt mai frumoasa dupa-amiaza.am mai multe idei dupa-amiaza.sunt mai prietenoasa dupa-amiaza.iubesc mai bine dupa-amiaza.
dupa-amiezele sunt magnifice.totul e mai clar,totul e mai dulce si mai acrisor.nu mai miroase a fum de narghilea.si nici ceaiul nu mai are gust de varza.iar oamenii...oamenii raman la fel.pentru ei,ziua se sfarseste.pentru mine,abia incepe.

gutten morgen!

No comments:

Realitati paralele

Am recitit azi o parte din textele pe care le-am scris de-a lungul anilor pe blogul asta, apoi cateva comentarii si m-a cuprins o neliniste ...