December 07, 2006

Cookie

Am vrut neaparat ca unul dintre posturi sa fie despre o persoana apropiata mie,care "ma cunoaste indeajuns de bine incat sa ma recunoasca dintr-o mie".M-am gandit foooarte mult si am ajuns la concluzia ca nu mama e cea despre care ar trebui sa scriu,fiindca mama e mama.Despre una dintre surori nu as putea sa scriu niciodata pentru ca as face diferente.Diferentele astea exista,cred,dar nu vreau sa apara aici.Imi mai ramasesera cateva persoane(care probabail se vor simti aiurea dupa ce nu se vor regasi in acest post),dar eu voiam sa scriu despre cineva care e mereu langa mine,care ma asculta,ma cearta,ma enerveaza,ma iubeste,care imi aranjeaza bretonul,care imi face poze la picioare,care mi-a daruit unul dintre cele mai frumoase inele din lume(pe care nu il port,de frica sa nu il pierd),care ma scoate sau ma baga in diverse stari de bine/aiurea,cu care rad cu lacrimi,cu care plang cand imi amintesc de cum era viata mea inainte,cu care alerg prin magazine,cu care ma duc sa ma imbat,cu care ma cert pe strada,alaturi de care ma calca masinile,cu care ma duc in "zona aia",care ma injura cand o calc pe adidasii curati,care ma face "panicata" de cate ori are ocazia,careia nu ii place de cizmele mele perfecte si de unghiile mele bordeaux,care ma face sa plang cand imi trimite mesaje ....diverse...,care ma incurajeaza,pe care o incurajez,careia ii cumpar ceasuri misto(aici mint ca porcu'...da stiu ca isi doreste mult ceasuri de la swatch sau de la ck),care ma alinta in liceu "porcule",care a mers cu mine la doctor de care ori a fost nevoie,care m-a primit la ea acasa de cate ori m-au pus ai mei sa dorm pe presh(aici mint din nou),pe care o inteleg perfect,cu care vorbesc cate in luna si in iarba,care urla cu mine pe magheru "pagal,te iubim!!!!",care danseaza pana in zori,care mi-a zis ca e mandra ca e prietena mea,care ma suna in timp ce eu ii trimit mesaj,care tine la mine,care m-a incurajat sa scriu(nu stia unde o sa ajung..:P),care imi cere sfaturi pe care oricum nu le respecta,care ma cunoaste mai bine decat oricine,care m-ar bate de 4 ori pe saptamana si in week-end dublu pt ca nu stabilesc programul cum trebuie si nu ii spun ce fac "dupa",care imi da carti sa citesc si ma cultiveaza,care ma considera draguta(printre putinii oameni din jur),care merge cu mine la filme de dragoste unde radem ca idioatele,care se combina cu basisti celebri(aici nu are leg cu mine,da tot mai sunt mandra ca o cunosc!:),care s-a deschis in fata mea cum n-a facut-o in fata nimanui,care e cea mai tare cuki pe care o cunosc,care ma trezeste la 3 dimineata cu msg de genul"voiam sa iti zic ca acu am ajuns si io acasa, a fost super tare cu ala,etc...aolo,acum 10 min,mamamamama,pwla.stai un pic.pup",careia ii comand la kfc(da pana cand??!?!?!),care merge cu mine in bodegi ieftine ,dar si la marriot,limelight sau lucky 13,care imi intelege pasiunea pt un anumit om pe care o sa il iubesc toata viata si probabil si dupa ,desi nu merita,care ma corupe,pe care o corup,care copia la teze si lua note mari,care e lenesa si pe care trebuie sa o trezesc uneori,care nu stie sa gateasca,sa cumpere verdeata sau fructe sau sa plateasca facturi,dar cu care o sa ma mut intr-o zi intr-o garsoniera din centru,care mananca incredibil de mult,dar tot 14 kg are,care s-a transformat intr-o labila(s-a molipsit de la mine),care ar trebui sa se faca sefa,nu comunicator,care are cele mai moi maini de pe pamant,de la care invat atat de multe,pe care o invat atatea,care ramane cea mai tare fiinta,care o sa imi scuze incoerenta,care o sa imi inteleaga exprimarea dudoasa,care se bucura cum numai copiii se bucura atunci cand se aprind luminitele,care e cea mai curata fetita din univers!



to be continued

1 comment:

Anonymous said...

Daca as fi fata si daca ai fi scris despre mine...as fi plans. Dar nu sunt fata si nici despre mine nu era vorba, asa ca mai iau un gat de vin(din ala de tara) si ma bag la o retea (ca ortacii intr-o vineri seara. Chiar, tu stiai ca ortac inseamna paznic?). Oricum...foarte dragutz ce-ai scris. PS: ce ti-e si cu prietenele astea cele mai bune...:)

Realitati paralele

Am recitit azi o parte din textele pe care le-am scris de-a lungul anilor pe blogul asta, apoi cateva comentarii si m-a cuprins o neliniste ...