January 28, 2007

ce que j'aime...

  • mango,zara,converse,von dutch,pull&bear,h&m,marius musat,venera arapu,irina marinescu,d squared,ck,chloe,stella mccartney,soho,armani,ralph lauren
  • gutuile
  • pepsi twist
  • cookie,pentru ca exista
  • iasomia
  • nabokov,anais nin,orwell,steinbeck,liiceanu,cartarescu,marquez,levy
  • fotografiile alb-negru
  • dali,kandinski,modigliani,duchamp
  • oja rosie
  • fructele de mare/pestele/mozzarella/panini
  • the gossip
  • blogurile(un-vis,memoriesbox, fabrica de jucarii, les_miserables, nuintra, mintea de ceai,etc)
  • paris..montmartre..place du tertre....
  • aerul sarat de pe malul marii
  • El
  • ochii verzi
  • pianul
  • parfumurile:armani-sensi,j.p.g-classique,lolita lempika,kenneth cole,bvlgari-omnia pt mine
  • hugo boss-baldesarini,armani-mania,bvlgari-blv pt El
  • fluturii
  • mini-cooper,chrysler pt cruiser,citroen c3
  • espadrilele/balerinii/patinele
  • lindt,raffaello,kinder
  • rendez-vous-pt ceai,inbox-pt canapele,angels-pt salate,tempo-pt cheese cake,crazy-pt frape,chicago-pt khalua,yellow-pt caipifragola si toblerone
  • paucii mei de casa-cei mai comozi din tot universul
  • geanta mea de la pepe jeans pe care am dat o caruta si jumatate de bani si care arata ca o sacosa pt piata.o sa le fac in ciuda tuturor si o s-o port la orice,fie ca merge sau nu
  • aglomeratie mare in supermarket-eu si un baiat tare dragut intindem mana spre aceeasi sticla de pepsi twist.zambim,plecam..nu ii mai e sete niciunuia dintre noi ...
  • teatrul,care ramane pasiunea mea ascunsa.doar d'aia am luat lectii de actorie 3 ani de zile
  • casa de la tara,in care am copilarit
  • si aleea din fata casei,cu bolta de vita de vie(care se dadea la o parte in noptile senine si ma lasa sa ma uit la stele pana inghetam),cu piersici,alune,mere acre,capsune si salcii
  • sex and the city/ seinfeld/marca inregistrata
  • sa ma plimb pana nu imi mai simt picioarele,in cautare de "un loc misto,in care n-am mai fost,care sa imi placa mult de tot si sa mai vin..." have no idea cat de multe locuri misto am descoperit asa.fara cuki,n-as fi reusit..
  • sa pierd ore in sir printre carti si haine
  • oamenii slabi,as in slab=slim,thin,etc...
  • gett's-acolo unde ma tund eu "frantuzeste"
  • sa rad intruna,cu sau fara motiv
  • andrei,nepotelul meu,pe care o sa il iubesc si cand va avea 16 ani,crize existentiale si multe cosuri si o sa ma urasca si o sa citeasca nietzsche si o sa vrea sa emigreze in berlin
  • sa ascult muzica noaptea,cand toti dorm si sa ii aud pe mosii de jos cum bat in tevi (phfuh...!si eu care credeam ca sunt surzi..:P)
  • sa ma imbrac socant de nepotrivit si sa ma port la fel de nepotrivit.n-o fac prea des,don't worry!
  • bretelele-as vrea sa am muuuulte,muulte de tot,sa le impart cu cookie
  • sa stau de vorba cu mama,sa depanam amintiri,de cand locuiam impreuna...imi lipseste mama,as vrea sa locuiesc din nou cu ea,de data asta in casa MEA
  • sa fac pe proasta uneori.adica cei din jur sa creada ca sunt retardata de-a dreptul.ma distrez copios cand aud replici pe genu " nu ma asteptam!m-ai surprins!ia uite-o p'asta mica ce stie!",etc :P
  • cainii-labradorii,dalmatienii,rottweilerii
  • audrey hepburn,angelina jolie,eric bana,keanu reeves,adrien brody
  • cand sunt pe fuga si nu am timp sa mananc,sa stau,sa visez...
  • sa vorbesc la telefon-"ai depasit orice limita!!!ia sa ti-l platesti singura de acum incoloo!!"
  • sa ma imbrac foarte elegant,da sa nu am tocuri.1,72 + min.5 cm tocurile=....uff,nu e de bine,iar sunt cea mai girafa de pe-aici!!!
  • cutiile de palarii
  • cutiile,in general
  • sa mi se spuna ca am o frumuseste aparte si/sau ca seman cu femeile din picturile lui modigliani si ca trebuia sa ma nasc la paris acum 50 de ani...dar mie imi place aici,acum..
  • sa mananc in pat
  • gentile maari
  • sa ma dau cu crema pe tot corpul si sa stau asa,goala,teapana,sa nu ma asez pe nimic timp de cateva minute,ca si cand as fi de sticla...you should try it,it's sooo funny!!:D
  • parul foarte intins care miroase a vanilie
  • unghiile scurte,rosii.am mai zis asta,dar chiar imi plac
  • sa pictez
  • baietii\barbatii care vorbesc corect si care miros ff bine...aaa!si care poarta camasi
  • pielea mea de pe umeri si de pe abdomen care e incredibil de fina :X
  • si gata,ca deja am zis prea multe!speaking of secrets... de fapt,o sa mai lungesc lista asta,aproape zilnic,pt ca exista foaarte multe lucruri care imi plac(mai multe decat alea care nu imi plac,aviz carcotasilor:P)

p.s.o mare parte din ce am scris aici era imprastiata pe multe foi,la randul lor imprastiate.m-am gandit ca ar fi bine sa le "adun" ,mai ales ca se poarta listele:P...I would like to see your "I like.." list,too..:P

No comments:

Realitati paralele

Am recitit azi o parte din textele pe care le-am scris de-a lungul anilor pe blogul asta, apoi cateva comentarii si m-a cuprins o neliniste ...