January 29, 2007

trage sertarul!

toti avem cate un spatiu al nostru,in care nu intra nimeni,pe care nu il exploatam decat noi, la care tinem si pe care il tinem de obicei la vedere,dar " sub cheie". dimensiunile lui pot varia de la 30x70 cm pana la 2x2 mp,in functie de ...multe aspecte. spatiul meu inseamna un sertar intr-o camera care din pacate nu e numai a mea.adica e,dar are acces multa lume in,so.... ce e al meu si numai al meu sta intr-un sertar imens,de obicei in dezordine,caci asa gasesc mai usor ce imi trebuie:P. m-am apucat mai devreme sa fac ordine(n-am terminat inca si nici nu voi termina in seara asta...) si uite ce am gasit:
parfumuri de toate felurile-pt zi,pt seara,sport,dulci, tari,naspa(primite de la matusi...mai ceva decat coloniile alea bulgaresti!!),cutii cu diverse: biletele din liceu,bilete de la film/opera/teatru/intrare la diferite obiective turistice de afara/zoo/etc, cutii cu bancnote(colectionez bani vechi si bani "exotici",adica din tari in care putini ajung si mai putini se intorc:P...am ajuns la 156 de "hartii" si nu ma las pana nu ajung macar la 500.la batranete,cand o sa valoreze muuult,o sa le vand si o sa fiu bogataaaa!),cutii cu monede,caci colectionez si asa ceva si am mai multe,clame de prins parul-obisnuiam sa imi cumpar mult si colorate,chiar daca aveam parul scurt,sute de cartele telefonice(am o colectie impresionanta!!da,stiu,sunt nebuna!),oje de tot felul,inclusiv spuma marii(don't ask!!),etichete din alea care te freaca si pe care le smulgi de pe tricouri\pantaloni\etc,bijuterii...incurcate intre ele,rupte,noi sau vechi,biletzele de la andrei in care imi pomite ca o sa fie cuminte si ca o sa ia note mai mari la scoala si in care imi zice ca ma iubeste si pe care o sa le pastrez mereu,una bucata ursulet de plus pe care nu pot sa il suport,creme de tot felul(cel mai mult imi place aia cu aroma de nuca braziliana),inele,fulgi desprinsi dinntr-un breloc de geanta,un cap de soldat(e de la andrei),niste urme de alune,coji de fistic(puse intr-o cutie de dior),o mostra de parfum ca al lui, 2 file rupte dintr-o carte(wasn't me!),betisoare de urachi murdare de dermatograf,o poza cu mine,alte poze cu mine,rupte pe din doua(voiam sa uit de anumite personaje...), doua rujuri rosii pe care nu le-am folosit decat in prezentarea de la krystal, floarea rosie de prins in par de cand dansam flamenco, un magnet de frigider fara magnet din hawaii, niste farduri care miros a medicamente,deci nu le folosesc,niste liste cu ce am/aveam de cumparat( pasta de dinti,frezii, 2 franzele, 1 kg de cirese, ceai de iasomie,unt),un cd cu muzica de la nicu(OMG,cat imi placea de el!!),o oglinda,cutii de cadouri goale sau nu,un pix cu mina verde si un marker permanent,o crema de corp care cica are pulbere de dimant(my ass!!), o guma de sters made in spain, un trabuc davidoff pe care imi place sa il miros ca sa imi amintesc de cuba,o ceasca din care nu beau nimic,niciodata,un caietel verde cu caluti albi-jurnalul meu din cls a9-a, un lapte de corp cu orez,3 tuburi de tempera aproape sfarsite(o sa imi mai cumpar...) si un portofel din mongolia,rupt pe la colturi,care inca miroase a oaie.

si "sertarul" vostru e tot atat de ...plin?

3 comments:

Anonymous said...

chestiile mele sunt insiruite in toata camera si tot spatiul e numai al meu insa e oricum insuficient...obiectele care imi sunt dragi - pliculete cu zahar adunate de pe unde ma duc, note de plata, bilete de tren, de avion,etichete, vederi, felicitari, scrisori, post-it-uri de la cei dragi le tin ticsite intr-o cutie galben-pai :D

Anonymous said...

Si eu care credeam ca sunt singura care colectioneaza bilete (de autobuz, de tren, de intrare) si bonuri :) La mine ce ar trebui sa stea in sertare, stau aruncate te miri pe unde... de asta fiecare vizita primita necesita juma' de zi de pregatiri :))

Unknown said...

welcome to the club... eu colectionez cartele d tel si brichete.. si am avut 3 ani cand am strans toate biletele de tren... 210 la numar :D si mai colectionez monede :P.. sunt prin sertare diferite..

Realitati paralele

Am recitit azi o parte din textele pe care le-am scris de-a lungul anilor pe blogul asta, apoi cateva comentarii si m-a cuprins o neliniste ...