January 14, 2007

Luni,15 ianuarie 2007

"Luni.Dimineata ploioasa.Ces matins gris et doux....Pijamaua mea are pe spate un desen liliachiu.Ma simt asemenea paianjenilor umflati si palizi pe care ii vedeti in gradinile batrane.Asezati in mijlocul panzei stralucitoare, trimit semnale smucind usor de unul sau altul din fire.Panza mea se intinde in toata casa,iar eu ascult,stand tolanit intr-un fotoliu."

Iar o sa creada toti ca sunt deprimata.Nu,nu sunt.Ba chiar am simtit nevoia sa imi compar starea de acum cu starea lui Humbert de atunci si sa descopar ca ele,starile,se resping ca doi poli diferiti(cum altfel?!?!)... E atat de minunat sa zambesti ca sa zambesti dupa o perioada in care ai zambit ca sa nu plangi!!!

Citesc in continuare,din nou,"Lolita".Pentru mine.Si nu numai.






No comments:

Realitati paralele

Am recitit azi o parte din textele pe care le-am scris de-a lungul anilor pe blogul asta, apoi cateva comentarii si m-a cuprins o neliniste ...