January 25, 2007

marbella,puerto banus,benalmadena..costa del sol,spania

am promis poze din ultima vacanta.iacata...multe si colorate,din cel mai misto loc in care am fost eu pana acum:
"casuta" in care am locuit(casuta care era in incinta hotelului,care de fapt,era un mic oras...)




o alta "casuta" de care m-am indragostit








mediterana,care era chiar sub balconul meu
























casa pe care o voi avea,candva



































hotelul in care mi-am petrecut unele dintre cele mai frumoase dimineti...puente romano-grand luxe ,cu cele mai mari terenuri de tenis si golf pe care le-am vazut vreodata















"bloc" de locuinte in benalmadena -->




...si parcarea
benalmadena,seara sau seara,benalmadena













cu ce se misca ei...























strada

care m-a fermecat









eu,cu mine,cu el in gand si cu sutele de milioane de fire de nisip

















1 comment:

Anonymous said...

Ne iei si pe noi in viitoarea vacanta, ne iei :D ?

Realitati paralele

Am recitit azi o parte din textele pe care le-am scris de-a lungul anilor pe blogul asta, apoi cateva comentarii si m-a cuprins o neliniste ...