January 25, 2007

memories

eram prea copila ca sa imi dau seama ca nu glumeste
eram prea pura ca sa imi dau seama cat de murdar e el



cerul-ca o punga jegoasa
viata-ca un lift ce urca si coboara fara sa zaboveasca la vreun etaj
marea-ca lacrimile ei cele mai amare
ochii -ca ochii mei,intesati cu ramasite de vata de sticla
ca atunci cand eram mici
ca acum

imi doream sa fie acum acolo

dar imi dadeam seama ca

e ca si cum as scrie,fara sa fi citit macar o pagina inainte
e ca si cum as vrea sa ma iubeasca,fara ca eu sa fi iubit macar o data inainte



e ca si cum as fi mica,mica de tot,cat o scama de pe sufletul sau

atunci cand ma chema sa ne petrecem dupa-amiaza

la el pe piept

e atat de cald de usor de fericit de copil

No comments:

Realitati paralele

Am recitit azi o parte din textele pe care le-am scris de-a lungul anilor pe blogul asta, apoi cateva comentarii si m-a cuprins o neliniste ...