February 07, 2007

liste

am ramas blocata pe liste.orice scriu,orice fac,are legatura cu o lista.sau mai multe,dupa caz.
mai am o lista.de data asta,lista e alcatuita din chestii de care,momentan,sunt aproape obsedata.
here we go again:
  • nelly furtado-doua melodii de-ale ei ma transpun pur si simplu in alta lume.fenomen inexplicabil
  • portishhead-am descoperit "minunea" si ascult ca maniacu'...o sa ma plictisesc in curand
  • colectia de ziare a tatalui meu
  • farduri maronii
  • curatenie printre genti si haine(si nu ,n-o sa va mai povestesc despre ce am gasit si de la ce firme sunt,pt ca vad ca e deranjant pt multi.eu vreau sa cred ca e doar plistisitor.sau invers
  • cartile lui marquez...
  • job-uri (vreau sa ma angajez!)

No comments:

Realitati paralele

Am recitit azi o parte din textele pe care le-am scris de-a lungul anilor pe blogul asta, apoi cateva comentarii si m-a cuprins o neliniste ...