February 15, 2007

randuri dintr-un abur de timp





urmatorul suspin il voi suspina la tine in suflet,cand imi voi da seama ca e cazul sa plec.
urmatorul suras il voi surade dupa doi ani,cand ne vom reintalni din greseala, la magazinul cu martipan din salzburg.
urmatorul plans il voi plange pe acoperisul cladirii in care locuiesti,amintindu-mi de dupa-amiezele caldute,cu miros de verde ceai,cu picioarele reci,desi afara sunt peste 30 de grade.
urmatorul joc il vom juca la mine in suflet.vor exista numai doua reguli : sa stii sa visezi,sa stii sa iubesti.destinul e descalificat inainte de a incepe prima runda. a trisat,impingandu-ma in gol.
urmatorul vis il voi visa pe scari,incercand sa urc.sa nu ma ajuti! sa nu ma trezesti!
urmatorul prezent il voi trai aici,acum.asta pentru ca am curajul de a insela timpul.

No comments:

Realitati paralele

Am recitit azi o parte din textele pe care le-am scris de-a lungul anilor pe blogul asta, apoi cateva comentarii si m-a cuprins o neliniste ...