February 13, 2007

cioburi

"Eu sunt naluca.Lut si lumina.O fiinta plina de toane.O salbatica plina de capricii,de inconsecvente.O faptura ce vrea sa ramana independenta.Tu trebuie sa culegi din mine numai ce-ti ofer.Sa nu-mi ceri nimic." (G.Hanganu)
~
"Stropi de frumos se gaseau pe crengile sufletului meu ,dar nu s-au transformat niciodata in izvor." (Andre Maurois)
~
Mi-ar placea sa ma cheme Mavra.Sau Sonia.Sa locuiesc intr-o casa veche.Pe strada cutiilor de palarii,la numarul paisprezece. (eu)
~
"- E bine sa fii singur?
-Ce raspuns astepti?
-Pe cel mai viteaz! Nu vreau sa te micsorezi in ochii mei.
-Esti prea destepata pentru cati ani ai.Daca chiar vrei sa stii,ma simt bine singur!
-E si sincer ,e si viteaz?
-Esti primejdios de desteapta!" (R.Tudoran)
~
"Nu inceta sa zambesti!Cine stie cine se poate indragosti de zambetul tau?" (G.G.Marquez)

3 comments:

Anonymous said...

Intr-o zi o sa incetez cu aceste comment-uri suparatoare :D ..
Insa deocamdata , cititnd acest post am observat ca ai pus acolo o fraza din "Fiul risipitor" ... Una superba ca romanul in sine ;) ... [(sper sa citesc tot ce ai postat ... mai voiam sa scriu dar a intrat o albina in birou asa ca o iau la fugaaaaaaaaa :))))]

Ingrid said...

nu stiu cate commenturi mi-ai mai lasat sau cat de suparatoare au fost,pt ca nu stiu cine esti. si oricum,nu ma deranjeaza,poti scrie ce vrei,cat vrei!

ai grija cu albina aia! :P

te mai astept! :)

Anonymous said...

ops...eram eu Cornel ...dar am uitat sa ma semnez din cauza albinei :D

Realitati paralele

Am recitit azi o parte din textele pe care le-am scris de-a lungul anilor pe blogul asta, apoi cateva comentarii si m-a cuprins o neliniste ...