February 09, 2007

angoase anoste

ma aflu permanent in cautarea senzationalului.nu ma multumeste nimeni.dupa cateva zile,ma plictisesc.mi se pare ca tot ce ma inconjoara e format din clisee.si as vrea sa ma revolt.dar si forma asta de revolta impotriva cliseelor e un cliseu.off! sa zic ca ma depaseste,ca nu stiu care e solutia,ca poate totul e asa cum trebuie si ca ar trebui sa ma conformez,sa ma pliez pe protuberantele lumii asteia,care mi se pare ca se degradeaza pe zi ce trece? nu! refuz! refuz sa ma duc la sala dales sa cumpar un cadou de sf valentin,reefuz sa merg la mall sa trag de un suc de la kfc doua ore,refuz sa imi iau placa,refuz sa citesc paulo coelho si refuz sa imi pun unghii false,french.
vreau sa ma duc la mnac pe 14 februarie,de exemplu.sa vad fotografii facute de finlandeze. de care nu am auzit pana acum.
more det: expo foto-video -"self-timer" -semnat: elina brotherus, aino kannisto,fanni niemi-junkola si salla tykka
vreau sa vad "fragii salbatici" tot pe 14 februarie.la eforie.
vreau sa merg in rendez-vous pe 14 februarie.sa beau un ceai verde.
apoi,sa ma plimb pana gasesc un loc misto,in care sa pot sa vizez.eventual,sa citesc niste pagini ca lumea si sa beau o cafea dulce,dulce.
apoi,sa vin acasa.cu rer-ul. si sa cobor la porte-du-clichy.si sa ma minunez iar de narcisele inflorite mult prea devreme.si sa fumez iar o tigara,atarnand pe un pervaz plin de mucegai.
sa ies pe la 22,40 din casa,indreptandu-ma,in graba,catre cartierul latin.unde ma asteapta.fara trandafiri si bomboane in forma de inimioare.si sa uitam ca suntem in paris,desi acolo ne simtim cel mai impliniti.facem dragoste in mansarda lui,din nou...cu dare de lumina palida pe spate.de la veioza acoperita cu esarfa mea beige cu buline rosii.
cu gust de struguri.cu gust de oranj,de violet si de verde-marar.
prefacandu-te ca iubim bine

No comments:

Realitati paralele

Am recitit azi o parte din textele pe care le-am scris de-a lungul anilor pe blogul asta, apoi cateva comentarii si m-a cuprins o neliniste ...