March 25, 2007

concluzii



ma bucur ca sunt singura(singura as in single/solo=no boyfriend,etc).ca nu am pe nimeni care sa ma bata la cap.care sa imi reproseze ca sunt geloasa si posesiva si capricioasa.sau care sa ma sufoce.care sa imi trimita 50 de mesaje pe zi sa ma intrebe ce mai fac si sa imi spuna ca ii place mult de mine si ca mai "rau",ma iubeste.si ca vrea sa ne vedem acum,ca i-e dor de mine.


ma bucur si ca nu sunt eu aia care sa faca lucrurile de care aminteam mai sus.sa fiu innebunita,sa nu mai pot sa dorm,sa nu ma gandesc decat la el.sa imi fac programul in functie de programul lui.sa stau in casa cand el nu are bani.sa imi fie frica sa reactionez cum reactionez de regula,ca poate se sperie si fuge.si sa mananc mult si sa plang dupa ce ne despartim.

acum,mi-e bine asa.ma inteleg bine cu mine,de o vreme...si probabil ca voi incerca sa profit de situatie.cum? ramane de vazut....






*asta daca ma intrebati ce mai fac....

4 comments:

Anonymous said...

Cred ca ai fi foarte fericita si daca ai avea fluturasi prin stomac, daca te-ar suna cineva sa iti spuna ca ii placea cum iti venea esarfa sau ca miroseai a primavara...adica exact opusul celor spuse de tine...

Anonymous said...

Eu chiar nu inteleg...tu faceai toate lucrurile pe care te bucuri ca nu le faci !?!

You cared ???

Alina said...

So, how do you do it? Sunt foarte interesata de reteta :)

Unknown said...

i've just joined the club.. and it feels much much better than i thought it would.. imi era dor de momente in care sa fiu doar eu cu mine :)

Realitati paralele

Am recitit azi o parte din textele pe care le-am scris de-a lungul anilor pe blogul asta, apoi cateva comentarii si m-a cuprins o neliniste ...