March 14, 2007

primavara?!?!?




auzeam ca s-ar fi facut frumos afara si ar fi venit primavara,copacii ar fi inflorit si pe strazi ar fi inceput sa alerge haotic aer cald,nesuferit.oamenii,cu ochii lor mijiti din cauza luminii soarelui care i-a luat pe nepregatite,s-ar fi mirat de cat de alb e asfaltul si copiii ar fi tipat scurt la vederea fiecarui pescarus intors din norvegia(:)) pe malurile dambovitene.tigancile ar fi inceput sa isi strige din nou lalelele si ghioceii si toporasii si brandusele si alte derivate imperfecte,urat mirositoare si mai ales,nefolositoare.
la magazinul de umbrele s-ar fi facut calcule,de sfarsit de luna.sau de inceput.ar fi iesit in pierdere.afara nu mai ploua decat duminica.sau in zile impare,din doua in doua saptamani.in schimb,se cumpara caramizi si gresie si lemn si surori de-ale lor. se construiesc mult.se construieste la repezeala.se construieste prost si fara gust.

incerc sa construiesc si eu.incet,cu gust,cu pagini si culori si sunete si ura si cuvinte.

cand spun asta,ma gandesc la un tricou von dutch patat de gem de caise si la privirea necunoscuta a unei femei.si la muzica de pe fundal : portishead-sour times.
apoi,la un sunet de clopotel si la starea de dupa.ce umilire!! dar era primavara si mi-am spus ca o sa uit repede.cineva m-a convins,insa,ca ranile care par superficiale sunt,de fapt,cele mai adanci.si ca mirosul lor de gem de caise persista.
necesita clor.

No comments:

Realitati paralele

Am recitit azi o parte din textele pe care le-am scris de-a lungul anilor pe blogul asta, apoi cateva comentarii si m-a cuprins o neliniste ...