April 11, 2007

optimism de mai ***


azi sunt optimista.

cred ca imi voi rezolva toate problemele,ca voi fi mai putin deranjata de toate cliseele in care ma cufund pe zi ce trece,ca ma voi indeparta de oamenii care nu merita,ca voi gasi pe cineva la care sa tin pe bune,ca voi lua examenul la ismm,ca voi merge de 1 mai la mare,ca peste doi ani ma voi intalni cu El si ca vom fi impreuna macar pentru cateva ore,ca mama se va face bine,ca la vara voi fi angajata la un ziar pe care chiar sa il citesc,ca ai mei imi vor face cadou o masina doar pentru ca am voi fi implinit 20 de ani,ca voi vorbi franceza perfect,ca voi pleca in grecia,ca voi avea cele mai frumoase sandale ,ca nu ma voi mai certa niciodata cu laura,ca mama va fi mandra de mine la toamna pt ca am muncit si cu toate astea,am luat si restanta la irp, ca nu voi mai fi nevoita sa imi petrec timpul cu oameni pe care nu ii inghit,ca voi avea mereu unghii ingrijite si rosii,ca nu voi mai raci pana in ianuarie 2008,ca voi manca inghetata de cate ori vreau pe zi,ca voi avea mai mult curaj, ca petrecerea de ziua mea va fi la mare,pe plaja,alaturi de el si de cei mai buni prieteni,ca la vara voi avea parul si mai lung si mai frumos,ca cei care citesc acest post se vor regasi si vor continua sa ma citeasca,macar asa,din curiozitate,ca intr-o zi,voi da autografe pe cartea scrisa de mine,ca la anul,pe vremea asta,voi fi departe,

pe plaja unei mari cu apa limpede,

cu nisip intre degetele de la picioare,cu ochii mijiti si cu respiratia taiata,ca doar

imi spusese ce voiam sa aud demult...
***cand inca e aprilie

2 comments:

Poesis said...

In anumite zile esti regina nu??? Sper ca in toate celelalte sa fii printesa! Keep up the good working cu blogul tau! Mai trec pe aici ;)!

Ingrid said...

in fiecare zi sunt altceva.o noua zi,o noua masca,un alt loc,o alta senzatie.asa,nu ma plictisesc

Realitati paralele

Am recitit azi o parte din textele pe care le-am scris de-a lungul anilor pe blogul asta, apoi cateva comentarii si m-a cuprins o neliniste ...