April 12, 2007

top,top,top

topurile sunt "in" din nou,fie ca vorbim de topuri pe care le poti purta sau de topuri pe care le poti realiza,pe diverse criterii.eu am avut grija sa imi cumpar si niste topuri tare dragute pentru la vara,dar m-am hotarat sa si alcatuiesc niste topuri cu locuri in care merg,cu firme de la care imi cumpar haine,cu chestii pe care le beau,cu restaurante si cluburi. lasand deoparte joaca asta cu omonimele,sa trecem la lucruri cu adevarat interesante:p!criteriile dupa care au fost selectate locurile sunt subiective(evident) si secrete.pentru nemultumiti,va exista sectiunea "plangeri si reclamatii".deocamdata,avem asa:

top 10 cele mai bune restaurante

  1. casa di david
  2. angel's
  3. up town
  4. casa doina
  5. trattoria il calcio (herastrau)
  6. tempo
  7. la fattoria
  8. decebal
  9. seven
  10. kfc

top 10 cele mai misto "cluburi"

  1. kristal
  2. gossip
  3. Q
  4. tan tan
  5. spice
  6. laptarie
  7. chicago
  8. terminus
  9. nemo
  10. cotton

top 10 cele mai cu "L" magazine

  1. zara
  2. mango
  3. pull&bear
  4. zebra society
  5. fornarina
  6. hippie hippie shake
  7. diesel
  8. famous brands
  9. adidas
  10. puma

top 10 cele mai bune cafe(ne)le

  1. gloria jeans
  2. new york
  3. el cafe de mi finca
  4. coffee right
  5. alexandra cafe
  6. via cafe
  7. dante
  8. cafeneaua actorilor
  9. snack attack

  10. costa(!)

top 10 cele mai ~ locuri cu cele mai bune coktail-uri

  1. yellow
  2. metropolis
  3. tan tan
  4. Q
  5. terminus
  6. cotton
  7. planter's
  8. spice
  9. kristal
  10. gossip

*toate se gasesc in bucuresti,iar pentru detalii,retineti numele si dati search pe google.eu n-am reusit inca sa pun link-uri ascunse :)

1 comment:

Matei said...

la casa di david mananci? nu ma scoti si pe mine la o prajitura? hjihi :pp

Realitati paralele

Am recitit azi o parte din textele pe care le-am scris de-a lungul anilor pe blogul asta, apoi cateva comentarii si m-a cuprins o neliniste ...