June 30, 2007

~ & !

~am fost la cel mai tare concert/eveniment/recital EVER!!!
~muzica celor de la Faithless e,intr-adevar, aproape perfecta!
~eu si Alex ne-am tatuat!!!am un fluture mare pe spate si niste litere pe gat :D
~m-am indragostit pentru 3 minute(sau poate mai mult) de un tip care avea intr-o mana o casca si in cealalta o prietena.chicioase amandoua.el,nu.
~mi-am luat sandale cu tocuri de 12.si sunt foarte misto,numai ca eu am vreo 1,71....
~am bataturi la ambele picioare(nu de la sandale,de la cizme!)
~a trebuit sa imi iau papuci cu talpa de ..numaistiucumsenumeste si cu piele ??? care fac masaj" ,nu bataturi :)
~Cuki pleaca la Paris,cu Alex si sunt taaare fericita pentru ea!o sa imi lipsesti,sa stii :*
~eu nu plec la paris (acum).o sa fiu la mare de maine,drept pentru care n-am sa mai scriu aici.nici macar n-am sa mai postez ce am in draft.ne "vedem" pe 7,cred. n-o sa ne fie dor,stiu ;)
~dorm ca un bebe("muuult si fara de griji"-mama),mananc cat o vrabie si beau muuuuulta apa.foarte multa apa.e de bine?
~n-am citit nimic(revistele si ziarele nu se pun,evident) in ultimele trei zile si chiar simt ca imi lipseste ceva.sevraj..?
~m-am lasat filmata in timp ce cantam la un pamatuf multicolor din Chilian,Sinatra si Marley :@#%#$
~as vrea sa il cunosc pe barbatul care o tinea pe Sasha pe umeri,la concert.cred ca e fratele lui Alexandru Paul,dar nu sunt sigura....
~tot incerc sa fac rost de melodii de la Sensor.nu are nimeni????
~visez ca pic bacul la romana....Tudor,puiule,o sa fie bine,crede-ma! :*

asta daca voiati sa stiti ce mai fac.... :)

8 comments:

Anonymous said...

Chiar daca tatuajele nu sunt permanente, sper ca amintirea serii de ieri sa fie... Intr-adevar, Faithless, berea rece si noi dansand nebune mi-au facut seara!

alex

Diana Adela Martin said...

distractie placuta! unde pleci? (si eu plec tot maine, la mamaia :) )

Unknown said...

sa va distrati la mare si pentru mine! imi pare rau ca nu pot ajunge acum cu voi, dar va mai fi o data viitoare! pup si take care!

Ingrid said...

tot ce tine de seara aia o sa fie permanent,crede-ma!a fost una dintre cele mai tari ever si asta n-o sa uit niciodata!
urmeaza vama...?!? ;))

:*

Ingrid said...

o sa plec in vama,diana.stau cateva zile si dupa,ma mut in mamaia.era sa zic ca poate ne vedem pe-acolo,dar mi-am dat seama ca nu ne cunoastem:P

sa te distrezi si sa te bronzezi frumos! :) ciao!

Ingrid said...

anca,stai linistita! vara si facultatea d'abia au inceput.
o sa mai fie ocazii si o sa ne distram pe cinste,vorba jurnalistilor cliseizati(na,ca inventez si cuvinte;P)
te pup,take care!

Anonymous said...

Distractie placuta la mare! Profita cat poti ( pentru ca meriti)...

Anonymous said...

distractie placuta,ce vorbe ai parca ai fi marilyn monroe ,once said

here was my name up in lights. I said, 'God, somebody's made a mistake.' But there it was, in lights. And I sat there and said, 'Remember, you're not a star.' Yet there it was up in lights."

"I'm going to be a great movie star some day."

cam atat sa te bronzezi ))

Realitati paralele

Am recitit azi o parte din textele pe care le-am scris de-a lungul anilor pe blogul asta, apoi cateva comentarii si m-a cuprins o neliniste ...