July 09, 2007

despre cum e sa fii

as vrea sa scriu despre saptamana petrecuta in vama veche,despre cat de intens a fost totul,despre rasaritul pe care nu pot sa il compar cu nimic,despre oamenii pe care i-am cunoscut,despre nisipul care ma facea fericita,despre marea rece,despre lacrimile din noapte,despre calin,despre strigatul dianei balacidu-se in apa ("sunt un broscoooi!!! :D"),despre gustul berii pe plaja,despre acordurile care mi se imprimau in peretii vaselor de sange,despre timpul care inota incet si repede si mai ales,nebagat in seama,despre cei doi tugui,despre cararea de pietre care se sfarsea in nesfarsit,despre el comandante,despre aripa verde a fluturelui pe care inca o mai am in buzunar,despre acum am vazut lumea dupa irish cocaine,despre bratarile colorate,despre cerceii care au nume,despre inima lui,care batea de 4 ori mai repede, despre dnb,despre rastaloi,despre discutia cu mircea,despre alex,despre omleta pe care nu am mancat-o,despre sentimentele neavute pana acum,despre matahala din microbuz,despre baiatul care m-a ajutat cu bagajul,despre ionut din tren,despre lacrimile alexandrei,in timp ce calin ma saruta cum n-a mai facut-o nimeni pana acum,despre toti cu care m-am intalnit,despre cele 700 de poze,despre mihai,despre italieni,despre cat de fina mi-e pielea,despre cat de fericita am fost atunci,cand ma tinea in brate,despre sarutul soriceilor in timp ce razele soarelui se fofilau ca soriceii printre nori,despre cat de femeie m-am simtit intr-un anumit moment,despre piersicile mancate in pridvor,dimineata,despre furtuna de noroace,despre pietrele pictate,despre cioburile din talpi,despre indiferenta mea,despre frumusetea ei,despre rautatea lor,despre vanataile lui ,de pe fata si ale mele,din suflet,despre cliseele acestei vacante,despre neobisnuitul ei,despre suberek si clatite,despre pareri de rau si strangeri de mana sau despre ce inseamna sa ai curajul sa traiesti,dar nu pot.nu pot pentru ca inca simt soarele arzandu-mi fata, apa spalandu-mi rusinea si lasitatea,nisipul acoperindu-mi pacatele.ma simt perfect(a),aici in vama veche.ma simt sus,ma simt eu,ma simt parte din timp.inot odata cu el,cand mai repede,cand mai incet.nu simt decat raceala apei si fierbinteala soarelui.soc termic?sau poate sentimental?ma coplesesc toate si vreau sa am ragazul de a le intelege ,de a le savura perfectiunea.nu vreau sa strig "ajutor!".nu acum....

8 comments:

Anonymous said...

Si uite cum simt iar marea pe obraji... Iubesc amintirea atat de prezenta a acestei vacante... a unui vis frumos... si real.



alex

Anonymous said...

Pe 28 iulie o sa ajung si eu la mare si sper sa am parte de o saptamana la fel de frumoasa ca a ta. :)Deja am inceput sa visez...

Anonymous said...

Ma bucur ca ai revenit Noni ;) !

Cornel

Anonymous said...

8->

nice ...

(comentariu de la: inoN)

Ingrid said...

nice nickname, inoN ! ;)))

Unknown said...

cred ca tocmai mi-ai facut inima sa-mi bata de cateva ori mai repede.. abia astept sa o iei de la capat; sa o luam d la capat, de fapt...distractie placuta (din nou) la mare si sper ca va mai fi inca un din nou:D

Anonymous said...

Dorinta!

Dorinta mea este, ca tu, Noni, sa fi exact cum esti atunci cand asterni cuvintele pe "nimic" (pe ecran adica, ca nu este hartie :P), adica sper ca aici sa fi tot la fel cum esti de obicei, in viatza de zi cu zi; as fi un pic dezamagit daca ai fi ... altfel (ma gandesc ca pe internet, oricine poate fi oricine si poate face orice ... :P, dupa cum se spunea intr-o reclama la tv)...

inoN
;))

Ingrid said...

destul de incalcit si alambicat ceea ce ai scris...noroc ca ma prind ... ;)
nu stiu daca m-ai cunoscut mai intai in realitate si apoi pe net sau invers,asa ca nu stiu nici cum iti par,daca sunt diferente intre cele doua noni...
as fi curioasa sa aflu,totusi, de unde dorinta asta,ce ascunde ea,daca ascunde ceva....??
astept cateva randuri de la tine!

Realitati paralele

Am recitit azi o parte din textele pe care le-am scris de-a lungul anilor pe blogul asta, apoi cateva comentarii si m-a cuprins o neliniste ...