December 01, 2007

FARA la multi ani romaniei si romanilor

nu, domne, eu nu ma simt romanca.
n-am fost la parada, nu mananc azi sarmale si mamaliga, nu beau palinca, nu ascult muzica populara si nici usoara, nu ma duc sa ma intalnesc cu prietenii la vin fiert, unde sa ne aducem aminte de toate reusitele noastre, ca romani, n-o sa ma uit pe pro tv si nici n-o sa-mi pun drapelu'-n geam. (si stiu ca nu doar astea inseamna un roman patriot ;))

daca o sa pot, o sa beau un ceai in salonul japonez din green tea, o sa mananc niste bomboane cu rom si cocos si niste gutui, o sa ascult U2 si REM si o sa ma culc devreme, ca maine am treaba.

deci sa nu-mi ziceti mie la multi ani si nici sa nu ma intrebati cum petrec, ca "nu e cazul"!


nici voua, celor ce va simtiti romani, nu va zic la multi ani! uite-asa!

pe data viitoare :*

No comments:

Realitati paralele

Am recitit azi o parte din textele pe care le-am scris de-a lungul anilor pe blogul asta, apoi cateva comentarii si m-a cuprins o neliniste ...