December 04, 2007

de manusi

toata lumea vorbeste despre manusi, in ultimul timp. poate pentru ca e iarna?!?
serios, anii trecuti nu am sesizat forfota in jurul acestui cuvant.
pentru unii, manusile inseamna mai mult decat niste saculeti cu degete care iti incalzesc mainile. pentru altii, e o drama cand pierd o manusa. pentru cei mai multi, manusile sunt ....doar manusi.

anyway, cineva de la clandestino vorbea azi depre un site cu manusi pierdute. mi se pare mai mult decat tare ideea de a dedica un site manusilor piedute. check it!

1 comment:

Yoli said...

si eu am avut niste manusi.. divine.. maro cu stelutze. le-am iubit enorm.. sa-mi amintesti o data sa-ti arat poza cu ele.. :( le luasem din brasov. acum am unele rosu/ portocaliu isteric. pufoase. de tot.

Realitati paralele

Am recitit azi o parte din textele pe care le-am scris de-a lungul anilor pe blogul asta, apoi cateva comentarii si m-a cuprins o neliniste ...