December 04, 2007

viata mea in blog(uri)

mi-am facut blog pentru ca imi place sa scriu. e clar si recunosc ca imi place sa scriu si pentru altii, altfel as fi continuat sa scriu doar pentru mine, in acelasi caiet rosiatic.
primul blog pe care l-am citit a fost cel al andressei. si mi-a placut.
imi place memoriesbox. si mi-s dori sa arate si blogul meu la fel de bine.
ador blogul matrioshcai. curios, dar m-a influentat foarte mult...datorita ei, citesc mai multe carti bune, ascult mai multa muzica buna, poate scriu mai bine ?!?
alexandrog e un alt blog care imi place. post-urile de-acolo imi dau fiori....
in schimb, ma hlizesc in fata monitorului de fiecare data cand il citesc pe exarhu.
imi doresc sa fiu atat de curata si isteata, la modul copilaresc si sa scriu atat de bine ca irene.
si mi-as dori sa fac parte din cercurile afrim-gontz-sandu-etc.

desigur, astea nu sunt singurele bloguri pe care le citesc. sunt singurele bloguri care ma fac sa imi pun niste intrebari, care ma fac sa ma simt pe rand, idioata, aristocrata, isteata sau ignoranta, care pot schimba niste mentalitati, niste oameni. sunt bloguri care imi maresc bagajul de cunostinte, bloguri ce merita citite zilnic!

si, desigur, viata mea nu se rezuma la citi bloguri si a scrie post-uri. asta, asa, sa se stie.... (poate avea cineva dubii :P)

pe data viitoare!

9 comments:

Raluca said...

e foarte interesant sa te regasesti in blogurile altora, sa ai o stare de spirit datorata trairilor ei sau ale lui. poate totusi nu suntem atat de diferiti unii de ceilalti. cred ca pe langa particica "fiecaruia" dintre noi, mai avem una presarata cu "de-ale" lor...

Ingrid said...

asa e, nici eu nu cred ca suntem chiar atat de diferiti, chiar daca nu prea ne place sa recunoastem asta.
mie mi se pare interesant ca ma regasesc in atatea bloguri care, aparent, nu au legatura intre ele...dar probabbil ca nu sunt singura care simte asa...

Ingrid said...
This comment has been removed by the author.
Raluca said...

mitu

Unknown said...

eu ii zic lui matei (memories) tot timpul sa isi schimbe designul blogului! :)) vad ca unora le place insa, my bad. :P

Ingrid said...

unora le place cum arata blogul lui, altora le place cum arata al tau,putini zic ca nici al meu nu arata rau....
eu stiu sigur ca: nu ma pricep la design, mi se pare mai important ce contine blogul si nu cum arata, si o sa continui sa va citesc pe tine si pe matei :D

c ya!

Ingrid said...

si scuze pentru incoerenta si pentru virgula ratacita!

Ingrid said...

si scuze pentru incoerenta si pentru virgula ratacita!

Anonymous said...

Hello. And Bye.

Realitati paralele

Am recitit azi o parte din textele pe care le-am scris de-a lungul anilor pe blogul asta, apoi cateva comentarii si m-a cuprins o neliniste ...