August 31, 2008

vis iesean

am visat cum gura mi se mutase pe partea stanga a capului, cum dintii imi crescusera galbeni, cu flori bleumarin, ca un capot vintage, cum unghiile negre imi ajungeau pana la calcaie. parul imi era incalcit, ma durea, la ceafa era ud de transpiratie.

camera de hotel se micsorase, lampa cu cristale se afla periculos de aproape de ochii mei, incercand sa isi infiga pietrele de chihlimbar in pupilele mele. salteaua se scufunda, eu odata cu ea. perna devenise o imensa smochina, ale carei seminte minuscule imi intrau in urechi si in gat, printr-un orificiu de sub ureche.

colinele pendulau, apa din piscina se prefacuse in mii de picaturi care dansau in aer, lovindu-se apoi de geamurile reci.

de jos se auzea koop, lumina din camera disparea cu fiecare nota. el nu mai era langa mine. rochia de mireasa mi se sifonase, iar tocurile pantofilor albi, ca de sidef, erau aranjate frumos, langa piciorul scaunului de inspiratie victoriana.

imi era pofta de doua piersici.

No comments:

Realitati paralele

Am recitit azi o parte din textele pe care le-am scris de-a lungul anilor pe blogul asta, apoi cateva comentarii si m-a cuprins o neliniste ...