April 27, 2009

mazgaleli despre.... nimic (!)

mari evenimente s-au petrecut in ultima vreme. in vremea in care n-am mai povestit mai nimic despre mine si despre ce am mai facut, adica. si si mai mari evenimente urmeaza a se petrece. cum ar fi licenta, adica sfarsitul facultatii. un sentiment de "tot si toate se termina" m-ar cuprinde si m-ar face sa bocesc, dar n-am timp, pentru ca sunt prea ocupata sa ma bucur si sa cant la miezul noptii cum ca lumea e frumoasa. si cum ca eu nu m-am obisnuit inca sa merg, stiu mai bine sa zbor. asta pentru ca mai e un pic si se face un an. cum de cand? de cand eu si alex impartim aceleasi stari si ganduri si cuvinte. de cand m-am schimbat si m-am imblanzit suficient cat sa atrag si sa pastrez un om ca el .

iar mai departe, imi vine sa inchid ochii si sa ma vad in iulie, asa, pe la sfarsit. tocmai m-am intors din Barcelona (super-vacanta!!), tocmai am luat licenta cu ditamai nota (super-noni!!), tocmai mi-am gasit un job frumos si tocmai am inceput pregatirile pentru urmatoarea vacanta. aia din corsica sau din mangalia sau de unde o fi ea, numai cu el sa fie.


iar voua va doresc ce-mi doresc si mie. cum ce? coerenta si concretete, domne! :P

No comments:

Realitati paralele

Am recitit azi o parte din textele pe care le-am scris de-a lungul anilor pe blogul asta, apoi cateva comentarii si m-a cuprins o neliniste ...