September 14, 2009

better (by regina spektor)

mi-e din ce in ce mai bine.
am inceput sa imi fac din nou planuri, dar numai pe termen scurt. un w-e la munte, de exemplu, e ceva ce mi-ar intregi trairile din toamna asta pe care deja imi doresc s-o inhalez, s-o opresc in plamani si s-o expir abia la primavara. si ca sa ma concentrez mai bine, beau cafea in cantitati enorme si fumez cat de mult pot. si pot....

in rest, ascult tracy chapman, fiindca asa imi vine, dar si pe tibi povestidu-mi peripetiile de pe amazon. citesc despre mine si despre dali si visez deja o a doua calatorie pe Costa del Sol, de data asta, alaturi de un om frumos si aproape complet.








No comments:

Realitati paralele

Am recitit azi o parte din textele pe care le-am scris de-a lungul anilor pe blogul asta, apoi cateva comentarii si m-a cuprins o neliniste ...