December 07, 2012

Vinovatie

Da, eu sunt de vina. Pentru toate cuvintele aiurea, pentru toata lipsa de afectiune pe care o primesc uneori fix in plex, pentru toate sensurile gresite pe care le atribui unor mesaje sincere, pentru toate intmplarile neintamplate pentru refuz sa fac parte din ele, pentru toate tacerile care apar exact atunci cand e nevoie de vorbe, pentru toata pasivitatea care ma stapaneste atunci cand trebuie sa fiu activa, pentru toate nodurile din gat, pentru toate sparturile din comunicare care nu isi au locul, pentru toate tristetile gratuite, pentru toate frustrarile fara sens, dar cu aspre consecinte, pentru toate umbrele unor obiecte care nu exista, pentru toate neintelegerile, din cuvinte, fapte si gesturi care nu-mi apartin, pentru furii de neexplicat, pentru toate explicatiile ilogice si nesincere.

Imi detest nerabdarea si impulsul de rosti solutii si ultimatumuri de care nu avem nevoie, imi detest dependenta de afectiune, imi detest sinceritatea si felul in care astept, imi detest neputinta de a gasi solutii potrivite situatiilor in care ma pun singura, imi detest incapacitatea de a intelege consecinte pe care singura le provoc prin actiunile mele, imi de




No comments:

Realitati paralele

Am recitit azi o parte din textele pe care le-am scris de-a lungul anilor pe blogul asta, apoi cateva comentarii si m-a cuprins o neliniste ...