December 15, 2007

vin sarbatorile....

si alerg de trei zile, disperata, dupa cadouri. a trecut ceva timp de cand am facut asta si m-am gandit ca anul asta, ar fi bine (pentru ei, pentru mine), sa incerc din nou. mi-am zis "go with the flow!" si fugi si cauta manusi de ski, pulover rosu, ghete maron, geluri de dus cu miros de clementine sau de iasomie, monstri din desene, margele gri si tablouri frumoase si ieftine, cercei fara pietre, havane, curele si icoane.
nu ma pricep nici la alergat, nici la cadouri, asa ca mai am de luat sticle cu vin rosu, sec, globuri albe, vreo trei carti, cateva discuri, 2 cesti si un pulover pentru mine, daca imi mai raman bani.

e de retinut faptul ca am cheltuit o cada de bani pe nimicuri care mai mult imi plac mie decat celor care le vor primi.
pana una-alta, mai am un test de dat, niste nepotei de dus la patinoar, niste doamne dragute de "cadorisit" si un revelion de planificat!

in rest, totul este si va fi perfect!

No comments:

Realitati paralele

Am recitit azi o parte din textele pe care le-am scris de-a lungul anilor pe blogul asta, apoi cateva comentarii si m-a cuprins o neliniste ...